سریال و انمیشن

سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن؛ معرفی داستان و بازیگران

سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن؛ معرفی داستان و بازیگران

سریال مامان پری و هیزم شکن درامی کمدی، رمانتیک و فانتزی است که بر اساس وبتونی محبوب به همین نام ساخته شده است. با معرفی سریال Mama Fairy and the Woodcutter 2018 همراه ما باشید.

سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن با کارگردانی کیم یون چول (Kim Yun-cheol) و نویسندگی یو کیونگ سان (Yoo Kyung-sun)، با اقتباس از وبتونی به همین نام ساخته شده است و داستان یک پری زیبا را به تصویر می‌کشد که بخاطر گم شدن لباس‌هایش، نمی‌تواند به بهشت بازگردد. آیا او پس از ملاقات با دو تناسخ احتمالی همسرش، می‌تواند لباس خود را به‌دست آورد؟ اگر می‌خواهید از تماشای درام‌های هیجان‌انگیز یا خیلی پیچیده فاصله بگیرید و کمی استراحت کنید، سریال Mama Fairy and the Woodcutter انتخابی جذاب و آرامش بخش برای شما خواهد بود. با نقد و بررسی سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن همراه پلازا باشید.

فهرست مطالب

داستان سریال مامان پری و هیزم شکن

سریال مامان پری و هیزم شکن / سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن

این درام داستان یک پری 699 ساله را به تصویر می‌کشد که از دوره گوریو تا کنون زندگی کرده است. او بخاطر دزدیده شدن لباس‎هایش توسط یک هیزم شکن، در زمین زندانی می‌شود و نمی‌تواند به بهشت برگردد. پری عاشق هیزم شکن می‌شود و با او ازدواج می‌کند درحالی که تنها راه بازگشتش به بهشت پیدا کردن لباس‌هایش است. اما کمی بعد همسرش از صخره پرت می‌شود و جانش را از دست می‌دهد. از آن زمان تا کنون این پری با ظاهر یک پیرزن در یک رستوران قدیمی قهوه می‌فروشد. نکته جالب اینجاست که عده کمی از افراد قادرند ظاهر جوان و واقعی او را ببینند! او در انتظار برگشت دوباره همسرش، بی وقفه به کار کردن در کافه ادامه می‌دهد اما آیا بازگشت این عشق قدیمی به نفع اوست؟

همچنین بخوانید :

بازیگران سریال مامان پری و هیزم شکن

بیایید با سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن آشنا شویم.

مون چه وون در نقش سون اوک نام (جوان)

بازیگران سریال Mama Fairy and the Woodcutter

مون چه وون متولد 13 نوامبر 1986 است. این بازیگر در عناوین دیگری مانند سریال “Payback 2023″، سریال “Flower of Evil 2020″، سریال “Goodbye Mr. Black 2016” و سریال “The Innocent Man 2012” بازی کرده است.

همچنین بخوانید :

گو دو شیم در نقش سون اوک نام (مسن) در سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن

نمرات سریال کره ای مامان پری و هیزم شک / معرفی سریال مامان پری و هیزم شکن

گو دو شیم متولد 22 می 1951 است. این هنرمند پیشکسوت در آثار بسیاری مانند سریال “The Atypical Family 2024″، سریال “Curtain Call 2022”، سریال “Our Blues 2022” و سریال “Our Gap-soon 2017” نقش آفرینی کرده است.

همچنین بخوانید :

یون هیون مین در نقش جونگ یی هیون

بازیگران سریال مامان پری و هیزم شکن / هنرپیشه های مامان پری و هیزم شکن

یون هیون مین متولد 15 آپریل 1985 است. این بازیگر را می‌توانید در عناوینی مانند سریال “True to Love 2023″، سریال “Get Revenge 2020″، سریال “Men Are Men 2020” و سریال “Witch at Court 2017” دنبال کنید.

سئو جی هون در نقش کیم گوم در سریال مامان پری و هیزم شکن

سریال مامان پری و هیزم شکن / سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن

سئو جی هون متولد 25 آپریل 1997 است. این هنرمند در آثاری مانند سریال “Begins ≠ Youth 2024″، سریال “My Lovely Liar 2023″، سریال “Revenge of Others 2022” و سریال “Welcome 2020” حضور دارد.

بررسی و نقد سریال Mama Fairy and the Woodcutter

این بخش حاوی اسپویل داستان سریال است.

همان‌طور که در خلاصه سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن گفتیم، این درام کره ای 16 قسمتی زندگی یک پری به نام اوک نام را نشان می‌دهد که با هیزم شکنی که لباس‌هایش را دزدیده است، ازدواج می‌کند. لباس‌هایی که تنها کلید او برای بازگشت به قلمرو پریان است. متأسفانه این هیزم شکن تا زمان مرگش نتوانست آن لباس‌ها را برگرداند. پس از 699 سال انتظار، اوک نام با دو تناسخ احتمالی شوهرش آشنا می‌شود. بنابراین، آن‌ها را از کوه گیریونگ و کافه ای که در آن کار می‌کند، تا سئول دنبال می‌کند تا بفهمد کدام‌یک از این دو دوست، همسری است که سال‌ها منتظرش بوده است.

یکی از جذابیت‌ها و تفاوت‌های این درام در زمان خودش، چرخش غیرمنتظره داستانش بود. درحالی که همه فکر می‌کردند که یی هیون همسر اوک نام و هیزم شکن ماجراست، اما دیدیم که کیم گوم به عنوان شخصیت اصلی داستان همه چیز را تغییر داد. نکته قابل توجه دیگر توسعه شخصیت‌ها است و در طول درام بطور واضح می‌بینیم که تمام شخصیت‌ها جنبه‌های شاد خود را دارند و در درام پیشرفت می‌کنند.

خلاصه سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن / زمان پخش سریال مامان پری و هیزم شکن

سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن دارای آنتاگونیست‌های بی‌رحم و خشن نیست و دارای رشد آشکاری از فردیت است. مون چه وون با توجه به فاصله سنی زیاد خود با گو دو شیم، باز هم به طرز شگفت انگیزی با او بازی می‌کرد و هر دو با گلی صورتی روی موهایشان بازی فوق العاده‌ای را انجام دادند. در همین حین یون هیون مین و سئو جی هون دوستی غیرقابل انکار و برومنس خوبی داشتند که باعث می‌شد به آن‌ها حسادت کنیم. بقیه بازیگران زیاد در طول ماجرا ظاهر نشدند اما همه در بهتر پیش رفتن بخش طنز داستان نقش بسزایی داشتند و بدون شک بازیگران نقش خود را در حد رضایت به تصویر کشیدند.

سریال مامان پری و هیزم شکن در بطن داستان ساده‌اش چیزهای زیادی به بیننده می‌آموزد. ایزی قدرت بخشش را نشان داد. ببخش، نه برای اینکه فراموش کنی، بلکه به این دلیل که خودت را آزاد کنی. همچین آموخت که یک دوست واقعی مانند پروفسور یونگ با آقای گوم (و بالعکس) هرگز به شما پشت نخواهد کرد حتی اگر با احساسات متعددی سرگردان باشد. همچنین قدرت شما از پیوند خانواده شما شروع می‌شود، تا جایی که حتی اگر کمبود داشته باشد، همچنان چیزی است که شما را کامل می‌کند مانند آنچه برای اوک نام اتفاق افتاد.

سریال Mama Fairy and the Woodcutter نشان داد که گم شدن در روشنایی ترسناک‌تر از گم شدن در تاریکی با کسی است که بتوانید او را در آغوش بگیرید، پس دقت کنید و ببینید خود واقعیتان را با چه چیزی و چه کسی راحت‌تر در میان می‌گذارید. این کاری است که پروفسور یونگ انجام داد تا بتواند پاسخ کابوس‌ها و خاطرات ناآشنای خود را بیابد. همه شخصیت‌ها به شما یاد می‌دهند که اگر هنوز نشان دادن خود واقعی‌تان سخت است، پس شاید تنها کاری که باید انجام دهید این باشد که تا زمانی که مکان مناسب و افرادی را پیدا کنید که شما را بپذیرند، کاوش کنید.

نقد سریال Mama Fairy and the Woodcutter

در قسمت آخر سریال Mama Fairy and the Woodcutter دیدیم که اوک نام از تصمیم خود برای حمام کردن در آبشار در قلمرو انسان در 700 سال پیش پشیمان نیست و اگر می توانست، این کار را دوباره انجام می‌داد. به این ترتیب، او دوباره مادر گوم سون و گوم‌دول می‌شد و همچنین با کیم گوم مانند آنچه در این زندگی انجام داد ملاقات می‌کرد. کیم گوم نیز با تعجب از پاسخ اوک نام، در نهایت جسارت خود را جمع می‌کند تا از پری دوست داشتنی زندگی‌اش خواستگاری کند که یک پایان خوش را برای همه رقم می‌زند.

قسمت آخر در توضیح همه چیز در مورد زندگی کیم گوم و یی هیون به عنوان Fairy Izy و Fairy Bausae و اقداماتی که منجر به وضعیت فعلی آنها می‌شود کار خوبی انجام داد، بنابراین این قسمت بر روی عواقب آن متمرکز شد. خیلی خوب بود که بعد از حل مشکلاتی که باعث نفرت، خشم و عصبانیت یی هیون بود، در نهایت کار خودش را انجام داد. و جالب بود که به او نشان داده شد که عواقب اعمالش چه بوده است و عصبانیت و نفرت او چه با خودش و کیم گوم در تناسخ آنها به عنوان پری ایزی و پری باوسائه کرد.

چه راهی برای درس دادن به دیگران بهتر از این است که خودشان آن را ببیند؟ شما می‌توانید به کسی بگویید که ببخشد و فراموش کند و به سادگی ادامه دهد، اما احتمالاً تا زمانی که عواقب نگرش و تصورات خود را نبیند همه چیز تغییر نخواهد کرد. به همین دلیل است که با وجود اینکه چند قسمت آخر اتفاقات زیادی رقم خورد، اما بینندگان از چگونگی پیش‌روی اتفاقات راضی بودند. یی هیون درسش را یاد گرفت، خشم فروخورده اش را رها کرد و همانطور که نیاز داشت در زندگی‌اش جلو رفت. او به سمت بهتر شدن تغییر کرد و همه چیز را برای بقیه اطرافیانش نیز بهتر کرد.

تعداد قسمت های سریال مامان پری و هیزم شکن / ژانر سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن

حالا که به انتهای مقاله رسیدیم این را هم بگوییم که ژانر سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن کمدی، رمانتیک و فانتزی است. تعداد قسمت های سریال مامان پری و هیزم شکن 16 اپیزود 63 دقیقه ای است و همچنین اگر در مورد نمرات سریال کره ای مامان پری و هیزم شک کنجکاو هستید، این درام از سایت مای دراما لیست نمره 6.7 از 10 و از سایت آی‌ام‌دی‎بی نمره 5.5 از 10 را گرفته است.

سخن آخر

با نقد و بررسی سریال مامان پری و هیزم شکن همراهتان بودیم. این درام چیزهای مختلفی را به ما ارائه کرد. بنابراین، اگرچه ممکن است داستان سرایی و اجرا و ویرایش CGI را کمی دوست نداشته باشیم، با این حال، در نهایت، سریال کره ای مامان پری و هیزم شکن توانست همه چیز را با هم به خوبی جمع کند و همه شخصیت‌های ما را به نوعی به هم متصل کند که این خودش مایه آرامش بیننده‌ها بود. نظر شما درباره این درام چیست؟ دیدن آن‌را به دیگران پیشنهاد می‌کنید؟ فکر می‌کنید طرفدارانی که جدیدا با سئو جی هون یا مون چه وون آشنا شده‌اند با دیدن این سریال نسبتا قدیمی چه نظری خواهند داشت؟ می‌توانید نظر خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید. ممنون که با مقاله ای دیگر همراه ما بودید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا